Standy reklamowe – najważniejsze zasady

2020-10-02

Jak wykorzystać potencjał standu reklamowego?

Gadżety reklamowe są doskonałym narzędziem marketingowym pod warunkiem, że są wykorzystywane zgodnie z ich przeznaczeniem oraz… rozsądnie. Co to oznacza w praktyce?


Standy reklamowe – najważniejsze zasady

Standy reklamowe z założenia mają stanowić integralną część przestrzeni wystawowej czy salonu lub sklepu, w którym się znajdą. To oznacza, że muszą być dobrze widoczne i dostępne dla klienta, ale jednocześnie nie mogą przeszkadzać. To, jak standy reklamowe są ustawione, jest jedną z najważniejszych spraw przy ich użytkowaniu. Standy reklamowe nie zawsze będą stabilne, o czym również należy pamiętać – ze względów bezpieczeństwa najlepiej nie stawiać ich w otwartych oknach czy w drzwiach. Aby standy reklamowe zadziałały, muszą być „skonstruowane” w odpowiedni sposób. To znaczy, że szata graficzna powinna być przemyślana.


Ile standy reklamowe muszą mieć tekstu?

Tylko tyle, ile to naprawdę konieczne – wystarczy chwytliwe hasło lub podstawowe informacje na temat produktu czy samej marki.


Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018