Pozycjonowanie stron, a skuteczność reklamy

2020-07-15

Każdy reklamodawca chce, by jego działania prowadziły do określonego celu. Może to być bezpośrednia sprzedaż produktów i usług, ale nie tylko. Jeśli sklep internetowy prowadzi zapisy na newsletter prezentujący nowe produkty, każdy zapisany użytkownik stanowi pewną wartość.


Pozycjonowanie stron http://mateuszkozlowski.pl/, a firmy

Nie wiąże się to bezpośrednio ze sprzedażą, ale odbiorca wysyłanych wiadomości może dokonać zakupu w przyszłości, a marka sklepu z pewnością utkwi mu w pamięci w nakierowaniu na pozycjonowanie stron.


Jest zatem ważne, żeby zdefiniować te zachowania użytkowników strony, które są wartościowe dla reklamodawcy. Byłoby idealnie, gdyby dało się im przypisać konkretną wartość pieniężną. Jeśli na przykład użytkownik kliknie reklamę, dokona zakupu i jednocześnie zapisze się na newsletter, reklama przyniesie nieco więcej korzyści niż pojedynczy zakup.


Co w sytuacjach, gdy firma prowadzi sprzedaż poza Internetem, a potencjalni klienci kontaktują się z nią telefonicznie lub przez formularz kontaktowy? Tutaj sprawa się nieco komplikuje, ponieważ nie ma możliwości bezpośredniego śledzenia sprzedaży wyłącznie na podstawie statystyk ruchu pochodzących ze strony \/VWW da się natomiast zdefiniować ostatni krok, który użytkownik wykonuje na stronie internetowej przed zakupem w odniesieniu do pozycjonowania stron.


Najczęściej jest to przejście do strony kontaktowej, gdzie znajdują się numery telefonów, adresy e-mail i inne informacje kontaktowe. Istnieje też możliwość ukrycia numerów telefonów na różnych podstronach pod przyciskiem ,,Pokaż numer> Każde kliknięcie mające na celu ujawnienie numeru telefonu może być śledzone i przyporządkowane do danego elementu kampanii reklamowej (na przykład treści reklamy). Działania korzystne dla firmy podejmowane przez użytkowników strony internetowej noszą nazwę konwersji. Konwersja następuje wtedy, gdy zwykły użytkownik zamienia się w klienta lub potencjalnego klienta.

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018